sesik, broniłeś tych pompek siemensa ....a się okazuje że sam już dawno jeździsz na boschu...tymbardziej "przekonywujące" są w tym świetle Twe argumenty pro siemensowe :P :lol:
p.s. jak zdążyłeś pewnie zauważyć miałem na myśli "tune-up" pisząc o tym warsztacie z gdańska
Jakby można było zwiększyć ilość paliwa na siemensach to bym na nich jeździł dalej ;P
Dlatego mam bosha.
PS. jakoś mi się udało rozszyfrować.
Dziś rano po odpaleniu zauważyłem, że dane (np spalanie) na wyświetlaczu komputera w moim o2 tour zmieniają się w mocno zwolnionym tempie, w porównaniu do wcześniejszego wyświetlania - podejrzewam że to wina niskiej temperatury, bo po rozgrzaniu silnika troszkę przyśpieszyło - czy to normalne? czy coś może padło w elektronice przez co przy niskich temperaturach jest taki efekt?
Zdecydowanie jest to wina ujemnej temperatury. U mnie w O1 przy mrozie -16 stopni coś zwariowało bo termometr przed jakieś 30 sekund pokazywał -48 stopni, a wątpię że tyle było.
Zostaw na mrozie to zobaczysz :P
Jasne , że tak.
Zostaw na noc telefon w samochodzie to rano zobaczysz. mmm351, to norma , nie ma co się przejmować. roLLo, aż tak zimno to chyba u nas nie było ? :lol:
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Zostaw na mrozie to zobaczysz :P
Jasne , że tak.
Zostaw na noc telefon w samochodzie to rano zobaczysz. mmm351, to norma , nie ma co się przejmować. roLLo, aż tak zimno to chyba u nas nie było ? :lol:
Max to -15 ale z drugiej strony gdzie roLLo postawił samochód też i nie napisał A w sumie mieszkam niedaleko
Komentarz